donderdag 1 oktober 2015

#2 Gratis boodschappen

Als echte hollander kan ik geen gratis boodschappen laten liggen ;) Dus ik vind de geld terug acties altijd erg leuk. Het is niet alleen leuk voor de portemonnee maar ik vind het ook leuk om af en toe wat nieuwe producten te proberen en al helemaal als dit "gratis" is, want als iets niet bevalt kost het me in ieder geval geen niks, anders is het als het wel bevalt, dan koop ik het vaker. Uiteraard is dit ook de bedoeling van deze actie's. Maar goed zo werkt het twee kanten op een win win situatie zeg maar...

Ik heb de Scoupy app geïnstalleerd op mijn telefoon, zo kan ik in de winkel precies zien voor welke producten, op dat moment, geld terug acties zijn. Maar ook als je geen smartphone bezit kun je mee doen aan de cash back acties op de website van Scoupy. Het geld terug vragen is appeltje eitje ;) De gegevens invullen, de gevraagde gegevens op de bon omcirkelen, foto of scan van de bon maken en de aanvraag indienen. Meestal staat het geld binnen 2 dagen weer op je rekening.

Nog een site waar ik regelmatig op kijk is Kortingisleuk, hierop staan ook diverse geld terug acties met duidelijke uitleg alsook kortingsbonnen en kortingscodes :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten